Prepiši črtno kodo na izdelku in pridobi koristne informacije o njegovi sestavi.

ZADNJI NASVETI IN NOVICE

Mobilna aplikacija
Veš, kaj ješ?

Sopotnik pri zdravem prehranjevanju kar v tvojem žepu!

Z aplikacijo skeniraj črtno kodo izdelka in preveri:
- hranilno tabelo v barvah semaforja,
- energijsko vrednost alkoholnih pijač,
- vsebnost sladil,
- vsebnost kofeina …

Google play App store

Do baze živil in pijač iz mobilne aplikacije Veš, kaj ješ? lahko dostopaš tudi preko spleta.

V bazi je shranjenih že več kot 45.000 izdelkov!
Prepiši črtno kodo na izdelku in pridobi koristne informacije o njegovi sestavi.

Baza živil in pijač



Prehranski profil izdelka lahko preveriš tudi če izdelek še ni dodan v bazo.

Ali je živilo primerno za vsakodnevno uživanje, preveri s prehranskim semaforjem.

Prehranski semafor

Študenti, ki zajtrkujejo, so čez dan bolj produktivni, se lažje učijo in nimajo težav s prekomerno težo.

Več o zdravem zajtrku

Rocket Casino is a local casino that caters to the needs of the North Carolina natives. rocket casino withdrawal process has been serving customers for over 25 years and has built a reputation for being one of the most trusted casinos in the state. Rocket Casino offers a variety of slots and other games, which can be played for free or with real money.

Najnovejše ideje za zdrav zajtrk

Instagram feed

Uporabi #veskajjes in bodi del naše zgodbe.

🧂 Kako in zakaj zmanjšati vnos soli s prehrano?

Določena količina soli v prehrani je nujno potrebna saj predstavlja dober vir dveh pomembnih mineralov. Natrija in klorida.

✅️ Klorid je elektrolit, ki pomaga pri vzdrževanju primerne hidracije in elektrolitskega stanja v telesu. Je ključen za ustrezno delovanje telesnih celic in je sestavni del želodčne kisline.

Ključen mineral, zaradi katerega tudi omejujemo vnos soli pa je natrij.

✅️ Natrij je mineral, ki ga potrebujemo za urejanje kislinsko-baznega ravnovesja, za prenos hranil po krvi za uravnavanje krvnega tlaka in še nekatere druge funkcije. 💩 Iz telesa ga izločimo preko urina, blata in potenja.

Povečane potrebe po natriju imajo:

➡️ Nekateri športniki - še posebno vzdržljivostni, kjer pride do velike izgube vode s potenjem

➡️ Osebe z večjimi fizičnimi obremenitvami, kjer pride do visokih stopenj potenja,

➡️ Osebe z nekaterimi bolezenskimi stanji (npr. bruhanje, driska)

➡️ Osebe, ki se dlje časa zadržujeji v toplem okolju, kjer pride do velikih izgub tekočine s potenjem. 💦

‼️ Večina ljudi, še posebno tisti, ki se potijo malo in imajo pretežno sedeče življenjsko delo pa zaužijejo preveč soli. Prevelik vnos soli in s tem natrija poveča tveganje za nenalezljivih bolezni kot je hipertenzija ali z drugo besedo povišan krvni tlak.

🍎 Z uravnoteženim načinom prehranjevanja, uporabo svežih in ne procesiranih živil lahko že bistveno omilimo vnos soli.

Pri omejevanju pa si lahko pomagamo še z nekaterimi preprostimi ukrepi.

Za več, podrsajte v desno. 😉