Študentje na bone lahko ponekod izberete tudi sendviče. Ni vsak sendvič slaba izbira in ni vsak sendvič dobra izbira. Če izberete kakovostne nadeve, dodate svežo zelenjavo in ne pretiravate s prelivi, je sendvič lahko občasna rešitev za kosilo.

Naše priporočilo: V sendvič si dajte čim več dodatne zelenjave in izberite nadev s celimi kosi piščanca ali govedine. Izogibajte se salamam in drugim mesnim pripravkom. Izberite polnozrnat kruh in če se le da se izognite dodatku omak.

Tako lahko tudi Subway postane občasna okusna in zdrava malica. Težko rečemo, da je na primer sendvič Teriyaki piščanec kosilo, saj skupno nima več kot 350 kcal, kar je primerno bolj za bogato malico. Je pa res, da je doplačilo bon je 1,37€, kar pomeni da študent odšteje za tak obrok 4€. Veliko za en sendvič in malo solate?!

Preveri prehranski profil

Z embalaže prepiši hranilne vrednosti izdelka in preveri, ali mu zasveti rdeča, rumena ali zelena luč. Vnesi vrednosti na 100 g ali 100 ml izdelka.

Vsebnost je primerna zdravemu prehranjevanju! Super izbira!
Vsebnost je rahlo nad mejo zdravega. Ne pretiravaj s količino!
x Vsebnost ni najboljša! Tega izdelka zaužij čim manj in ne pogosto.

 

Maščobe

g

Na. Mašč. Kisl.

g

SLADKOR

g

SOL

g

Preh. vlaknine

g

Maščobe

g

Na. Mašč. Kisl.

g

SLADKOR

g

SOL

g

Tabela vsebnosti

HRANA
(g na 100 g)
x
Maščobe 3 g 3 - 20 g 20 g
Nasičene mašč. kisl. 1 g 1 - 5 g 5 g
Sladkor 5 g 5 - 15 g 15 g
Sol 0,3 g 0,3 - 1,5 g 1,5 g
Prehranske vlaknine 6 g 3 - 6 g 3 g

 

       
PIJAČA (g na 100 ml) x
Maščobe 1,5 g 1,5 - 10 g 10 g
Nasičene mašč. kisl. 0,75 g 0,75 - 2,5 g 2,5 g
Sladkor 2,5 g 2,5 - 6,3 g 6,3 g
Sol 0,3 g 0,3 - 1,5 g 1,5 g

Tabela vsebnosti

Tabela vsebnosti