Cilj ljudi v tretjem življenjskem obdobju je predvsem čim večja funkcionalna neodvisnost. Neodvisnost lahko neposredno ugodno vpliva na kakovost posameznikovega življenja.
Nekaj osnovnih zakonitosti uravnotežene prehrane (energijsko ravnovesje, zadosten vnos vseh hranil in zadosten vnos beljakovin) velja za vse posameznike. Od tu naprej pa vam priporočamo, da si prehrano in prehranjevalne navade oblikujete tako, kot vam najbolj odgovarja.

Hrana je veliko več, kot samo energija, gradniki in hranila. Je velik del naših življenj in kulture. Je tudi nekaj, česar se je vredno veseliti in čemur izkazati hvaležnost. Tega ne smemo pozabiti.

Prelistajte brošuro, ki smo jo pripravili v sklopu projekta ŠIPK – študentski inovativni projekti za družbeno korist.

 

Projekt sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.

logosipk

Preveri prehranski profil

Z embalaže prepiši hranilne vrednosti izdelka in preveri, ali mu zasveti rdeča, rumena ali zelena luč. Vnesi vrednosti na 100 g ali 100 ml izdelka.

Vsebnost je primerna zdravemu prehranjevanju! Super izbira!
Vsebnost je rahlo nad mejo zdravega. Ne pretiravaj s količino!
x Vsebnost ni najboljša! Tega izdelka zaužij čim manj in ne pogosto.

 

Maščobe

g

Na. Mašč. Kisl.

g

SLADKOR

g

SOL

g

Preh. vlaknine

g

Maščobe

g

Na. Mašč. Kisl.

g

SLADKOR

g

SOL

g

Tabela vsebnosti

HRANA
(g na 100 g)
x
Maščobe 3 g 3 - 20 g 20 g
Nasičene mašč. kisl. 1 g 1 - 5 g 5 g
Sladkor 5 g 5 - 15 g 15 g
Sol 0,3 g 0,3 - 1,5 g 1,5 g
Prehranske vlaknine 6 g 3 - 6 g 3 g

 

       
PIJAČA (g na 100 ml) x
Maščobe 1,5 g 1,5 - 10 g 10 g
Nasičene mašč. kisl. 0,75 g 0,75 - 2,5 g 2,5 g
Sladkor 2,5 g 2,5 - 6,3 g 6,3 g
Sol 0,3 g 0,3 - 1,5 g 1,5 g

Tabela vsebnosti

Tabela vsebnosti