Študentje se pogosto nezdravo prehranjujejo, predvsem sta problematična ritem prehranjevanja in število dnevnih obrokov. 

Primanjkuje pa jim znanja o zdravem načinu prehranjevanja, kar bi jim tudi olajšalo izbiro zdravih in uravnoteženih obrokov. Zaradi pomanjkanja časa in kuharskih veščin so restavracije, ki ponujajo obroke na bone, večinoma prva izbira študentov za glavni obrok v dnevu.

Na Zvezi potrošnikov Slovenije smo zato skupaj z Mladinsko zvezo brez izgovora v okviru programa ŠTUDENT – VEŠ KAJ JEŠ, ŠTUDIRAM, HRANO PREMIŠLJENO IZBIRAM, ki ga sofinancira Ministrstvo za zdravje, pripravili nekaj predlogov za ponudnike subvencionirane študentske prehrane, kako lahko (še) izboljšajo ponudbo.

Predlogi so rezultat vizualne in kemijske analize izbranih obrokov.

Preberite:

Preveri prehranski profil

Z embalaže prepiši hranilne vrednosti izdelka in preveri, ali mu zasveti rdeča, rumena ali zelena luč. Vnesi vrednosti na 100 g ali 100 ml izdelka.

Vsebnost je primerna zdravemu prehranjevanju! Super izbira!
Vsebnost je rahlo nad mejo zdravega. Ne pretiravaj s količino!
x Vsebnost ni najboljša! Tega izdelka zaužij čim manj in ne pogosto.

 

Maščobe

g

Na. Mašč. Kisl.

g

SLADKOR

g

SOL

g

Preh. vlaknine

g

Maščobe

g

Na. Mašč. Kisl.

g

SLADKOR

g

SOL

g

Tabela vsebnosti

HRANA
(g na 100 g)
x
Maščobe 3 g 3 - 20 g 20 g
Nasičene mašč. kisl. 1 g 1 - 5 g 5 g
Sladkor 5 g 5 - 15 g 15 g
Sol 0,3 g 0,3 - 1,5 g 1,5 g
Prehranske vlaknine 6 g 3 - 6 g 3 g

 

       
PIJAČA (g na 100 ml) x
Maščobe 1,5 g 1,5 - 10 g 10 g
Nasičene mašč. kisl. 0,75 g 0,75 - 2,5 g 2,5 g
Sladkor 2,5 g 2,5 - 6,3 g 6,3 g
Sol 0,3 g 0,3 - 1,5 g 1,5 g

Tabela vsebnosti

Tabela vsebnosti