Dobili smo kratko vprašanje: "je bolje kupovati zamrznjene ali sveže ribe?"

Pri izbiri rib dajemo prednost svežim, saj imajo v primerjavi z zamrznjenimi boljše senzorične lastnosti (okus, vonj, teksturo). S prehranskega vidika pa med svežimi in zamrznjenimi ribami naj ne bi bilo razlik.

Zamrznjene ribe imajo to prednost, da jih lahko kupimo praktično v vsaki trgovini, zato jih lahko lažje uživamo tako pogosto, kot nam priporočajo prehranske smernice, torej dvakrat na teden.

Pomembno je, da pri zamrznjenih ribah vedno preverimo, kolikšen je delež rib v izdelku, kar mora biti zapisano na deklaraciji. Če je npr. zamrznjena riba panirana, je lahko delež ribjega mesa zaradi dodatkov precej manjši, kot predvidevamo. Seveda odmrznjenih rib ne smemo ponovno zamrzniti.

Vnesite novo živilo ali pijačo

Vnos

Prižgite semafor

Vnesite vrednosti v gramih na 100 g ali 100 ml izdelka. Ob vsaki vrednosti se ob vnosu prižge odgovarjajoča luč.

Maščobe
Sol
Sladkor
Natrij
Nasičene maščobne kisline
Prehranske vlaknine

Tabela vsebnosti

HRANA (g na 100 g) dobro srednje slabo
Maščobe do 3 3 - 20 nad 20
Nasičene mašč. kisl. do 1 1 - 5 nad 5
Sladkor do 5 5 - 15 nad 15
Sol do 0,3 0,3 - 1,5 nad 1,5
Prehranske vlaknine nad 6 3 - 6 do 3
       
PIJAČA (g na 100 ml) dobro srednje slabo
Maščobe do 1,5 1,5 - 10 nad 10
Nasičene mašč. kisl. do 0,75 0,75 - 2,5 nad 2,5
Sladkor do 2,5 2,5 - 6,3 nad 6,3
Sol do 0,3 0,3 - 1,5 nad 1,5